سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شگفت است از رشگ بران که غافلند از تندرستى مردمان . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

نزدیکای تحویل پروژه ها که میشه اهنگ گوش دادنای منم شروع میشه زیاده روی میکنم اولاش حسی ندارم وسطاش سرحال میشم اخراشم دیوونه... .
 بهincompleteحسای عجیب غریبی رو پیدا میکنم یا شاید چه جورایی درک میکنم!
I tried to go on like I never knew you
I"m awake but my world is half asleep
I"ve pray for this heart to be unbroken
But without you all I"m going to be is incomplete
----------
فکر میکنم به اولین دفعه ای که اون پسرک رو دیدم،داشت میافتاد روم از اون روز به بعد هردفعه واسم مهمتر شده و هر دفعه از فاصله ی دورتری نگاش میکنم احتمالا روزی که مهمترین چیز تو زندگیم بشه دیگه نمیبینمش!!!ولی هرچقدم دورترمیشم حس خوب و سرخوشیم همچنان پابرجاس!
in youre eyes the future never dies
----------
I can not bear in all alone
 نوشته شده توسط من در سه شنبه 89/4/8 و ساعت 3:17 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 8526
جستجو در صفحه

خبر نامه